Ezhel & Kelvyn Colt - LINK UP [Official Video] (prod. by Lucry & Suena)

  Aufrufe 1,444,763

EzhelVEVO

Vor 10 Tage

Director: Kelvyn Colt & Max Gold
Videographer: Max Gold
Edit & Grade: Max Gold
Video Producer: Yared Abraham of Virtual Love
Production: TBHG Produced by Suena & Lucry
Mixed by Suena & Lucry
Mastering Engineer: Lex Barkey
All Rights Reserved TBHG Records & KOAL 2020
Follow Ezhel & Kelvyn Colt
Instagram: ezhel06
Facebook: /ezhel06
Instagram: kelvyncolt
Twitter: kelvyncolt
Facebook: kelvyncolt
LYRICS:
I wake up blessed
As I get vexed and deal with stress I come back fresh
U know de shit gets worse that’s how it works I switch to next
Me and my Turks we swerve 36 Berlin Herz verletzt
They have no caicos but have the rifles to hear your final breath
Manitam rare like peace in middle east she’s hard to find
Everyone wants that fame but it got two sides
Spot me in my favorite spot my spati
Mama said don’t rap baby thank god that did not persuade me
Link up Lagos to İstanbul
030 312
No wahala as we come thru
Ich mache para ich mache fluss
Başkent to dünya wir haben es geschafft
Demediğin kalmadı bebe what’s up
Hala ilk günkü gibisin kesat
8 kat fazla euroylan hesap
Tüm alemi gezdim konuşur elalem rahat ol
Düşman dolu sağ sol yapar hesap
Umursayamam sizleri bak tüm ailem rahat bro
İncittiysem pardon sözüm kezzap
Demetevler Cebeci ve Küçükesat
Oynarım kaderle kader olur beş taş
Uyursunuz uyanıkken beyninizde narkoz
Anlamanız da zor sır gizem esrar
Gel gor
Dikka drei Uhr nachts
My world
We don’t sleep that much
Aktiv mit meinen shababs
Young G’s ain’t giving no fucks
65, to the 030, zone one nigga,
Got a couple post codes,
Plus I really live the shit that I rap
Been round the globe
Pin on the map,
I drop that thing like I don’t want it
If it hit you I bet you ain’t no warning,
If I met you, you did good then common in
Acting bad every night, and say good morning
Guten Tag, merhaba,
Arkadash, kick down, ich geb gaß
Police am arsch,
Shawdy is da
Traphone is jumping
But I’m selling bars
Link up Lagos to instanbul
030, 312
No wahala
as we come through
Ich mach para, ich mach flus
Link up Lagos to instanbul
030, 312
Talking home, Yeah I got a few
Alles baba, mir gehts gut
Nobody can catch me,
Man I feel Like Leonardo in a Murcialago,
Watch me take off
All around the globe
I gotta get it
That’s the motto
Came up from the bottom, Dont want no fake love
Sauce is so colossal baby catch up
Feel like Leonardo, no, they can’t catch us
All around the globe
I gotta get it
That’s the motto
Came up from the bottom,
Dont want no fake love
Music video by Ezhel, Kelvyn Colt performing LINK UP. © 2020 TBHG Records & KOAL
vevo.ly/LWKyUN

KOMMENTARE
boss ayse boss
boss ayse boss Vor 4 Stunden
Abi senin müziklerin cok güzel 😎🤑
Elif
Elif Vor 5 Stunden
Dünyanın en iyi rapperi falansın sen
Arda Çıtak
Arda Çıtak Vor 5 Stunden
Müptezhel nerde kaldiii
Arzu Alanbay
Arzu Alanbay Vor 5 Stunden
🙏🙏🙏🙏
inan Demir 72
inan Demir 72 Vor 6 Stunden
Sarki turce pop da turkce nerde
Msaid Işık
Msaid Işık Vor 6 Stunden
Ezhel ne olursa olsun Türkçe rap yap aga "devam" daki gibi full Türkçe söyle yeterince İngilizce rap yapan var. dünyaca ünlü ol dostum arkandayız
ÖMÜR YASİN
ÖMÜR YASİN Vor 6 Stunden
EFSANE LAAAAN ! !
Abdullah CENGİZ
Abdullah CENGİZ Vor 6 Stunden
DEshow tarihinde ilk yorumun. just sensin
Ökkeş Çoban
Ökkeş Çoban Vor 7 Stunden
FRAGMAN EFSO Bİ KAÇ YERDE GÜZEL AMA GENEL ANLAMDA BEKLENTİMİN ALTINDA
Eray
Eray Vor 7 Stunden
adam iki sene önce kuvet,is,pas,kömür diyodu şimdi ecnebice konusuyor .d asdfgchjkvlsşfdi
Ilayda Gökçe
Ilayda Gökçe Vor 8 Stunden
Sadece senin mi modan gecmez be adam 6 sene onceki sarkılarını bile hala dinliyorum :-):-):-)
Elcin Cavadov
Elcin Cavadov Vor 8 Stunden
Yarın göreceksiniz ki uzaylılar "kovl kovl" diyor...
MUSTAFA EGEM PEHLEVAN
MUSTAFA EGEM PEHLEVAN Vor 8 Stunden
abi ceza yada killa hakan olsa güzel olurdu ama şarkı inanılmaz güzel azınıza sağlık
Bay İntrocu
Bay İntrocu Vor 8 Stunden
ezhel d fets alek tu ıstanbul tri wan tu
Gerçeklere Bak!
Gerçeklere Bak! Vor 8 Stunden
Özgün Sokak Belgeselimizin İlk Bölümü yayında İzlemek istersen kanalıma Göz at
Özgür Özpolat
Özgür Özpolat Vor 9 Stunden
Şarkının nakaratı dr fuchs soğuk mevsim nakaratı gibi değil mi
Yiğithan Demirbağ
Yiğithan Demirbağ Vor 9 Stunden
kelvyn Colt yenal atlasa benziyor asnfjkasfkjakasf
Deniz Karagül
Deniz Karagül Vor 10 Stunden
-Şarkı hangi dil olsun? +Karışık var mı? -Var +Yolla
Cont Is Back
Cont Is Back Vor 11 Stunden
Eh işte diyebiliriz klibini beğendim.🙂 #Ezhel #KelvynColt
Casny
Casny Vor 11 Stunden
Ezhel live
Esma Mert
Esma Mert Vor 12 Stunden
its a litttttt
hakan emir ipekçi
hakan emir ipekçi Vor 12 Stunden
*Zeynep bastık guruptan ayrıldı*
Kerem Yakupoglu
Kerem Yakupoglu Vor 12 Stunden
Sercoo babaaaa Supersin yine
Tuna Sarpkaya
Tuna Sarpkaya Vor 12 Stunden
0:55
Billie Grande
Billie Grande Vor 12 Stunden
Şimdi bu rap hangi dilde?
Amangus çılgınlığı
Amangus çılgınlığı Vor 12 Stunden
Piyasaya yeni bomba geldi rapçiler bi zahmet patlatin diycem ama zaten ortalığı yakmış aq
Hüseyin Koç
Hüseyin Koç Vor 12 Stunden
sana bir şey diyicem sağım dolu pujt solum dolu pujt
gökhan yıldız
gökhan yıldız Vor 14 Stunden
Cumhurbaskanımıza küfür edemezsin
savior ceze
savior ceze Vor 13 Stunden
Yol al
Mihnet 212
Mihnet 212 Vor 14 Stunden
Future & Ezhel ne iyi giderdi be 🔥
Cebrail Demir
Cebrail Demir Vor 14 Stunden
Yarın Markete gidiyom beğeninde hatıra kalsın
Deniz.336
Deniz.336 Vor 14 Stunden
Deniz Özbaran
Deniz Özbaran Vor 14 Stunden
Şarkının baş kısmı, Travis Scott-Goosebumps'a benziyor. Hatta aynısı neredeyse.
Efefatih Gazi
Efefatih Gazi Vor 14 Stunden
Boss
Hebele hübele
Hebele hübele Vor 15 Stunden
Güzel Ezhel abi
Can Gönül
Can Gönül Vor 15 Stunden
Ve oldu
Yakup Polat
Yakup Polat Vor 15 Stunden
Ezhel yapıyorsun bu sporu canın yiyim senin.
Hyperanee
Hyperanee Vor 16 Stunden
s
süleyman dabakoğlu
süleyman dabakoğlu Vor 16 Stunden
Gizem esrar buradaki olayı yakalamak her insanın harcı değil .
MUQTEREST
MUQTEREST Vor 16 Stunden
Türk ezhel ordamısın
Brj 71
Brj 71 Vor 17 Stunden
YARIN MARKETE GODIYORUM BEGENIN HATIRA KALSIN
3NS4R IOS
3NS4R IOS Vor 17 Stunden
Ezhel:yiyorsa bunuda yap Zeynep Bastık: Üzgünüm;( Ksjsjsjs
Kolar 35
Kolar 35 Vor 17 Stunden
E-Z-H-E-L RAP in MEGAFONU
Leyla Gündoğdu
Leyla Gündoğdu Vor 17 Stunden
Abi ben senin hayranınım güzel şarkı çıkarmışsın
El Puerc0
El Puerc0 Vor 17 Stunden
Konousura mai lambratrou
El Puerc0
El Puerc0 Vor 17 Stunden
I dont even know what the fuck they're saying but sounds hard 💣🔥
Boş Hesap
Boş Hesap Vor 17 Stunden
👌🏻
emre dagci
emre dagci Vor 17 Stunden
Tunalı, sakarya, mithatpaşa.. Ezhel'e selam.
HALİL HİZAR
HALİL HİZAR Vor 17 Stunden
Ezel'e çok yakışıyor bu şarkı
PUBG LARAN
PUBG LARAN Vor 18 Stunden
Ddhh
SULEYMAN KARADAL
SULEYMAN KARADAL Vor 18 Stunden
Ezhel türkçe rap değililmi bura
hayto lale
hayto lale Vor 18 Stunden
Sizde ünlü oldunuz ya bütün doğruların aq
zülfiye çetiner
zülfiye çetiner Vor 19 Stunden
İLK DİNLEDİM VE EZBERLEDİM ÇOK İYİ ❤😍👌
XDS DenoSi
XDS DenoSi Vor 19 Stunden
EZHEL NİCE
YEKA Oyuncu
YEKA Oyuncu Vor 19 Stunden
bu şarkı harcanıyo 1,3 milyon izlenme ne boyle bi şarkı şuan en az 20 milyon olmalı
Schildkröte
Schildkröte Vor 19 Stunden
cok cok güzel olmus yakinda global acilirsin insallah güzel bir ft. ile .Tek önerim almanca söyledigin yerlerin telaffuzunu daha iyi yapmalisin bence.Ich weiß das er kein deutsch kann aber wenigstens auswendiglernen würde besser sein
Leman Taxirov
Leman Taxirov Vor 19 Stunden
Rapın kralı Ezhel vs. Murda😉😎
Wie1Gee bo
Wie1Gee bo Vor 20 Stunden
Taiwan irak güney kore ve italya arkanda sercan kardes adami hasta etme adam ol lan her biji kuzey kore
hira kndemr
hira kndemr Vor 20 Stunden
20 yaş altı yasaklarindan Ankara'mı göremiyordum sayende Ankara'yı izledim hahaahh
Ahmet Can KOÇOĞLU
Ahmet Can KOÇOĞLU Vor 21 Stunde
🇹🇷🇹🇷🇹🇷 türkçe rap in gururu🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Aliyeffa_ n
Aliyeffa_ n Vor 21 Stunde
Hhuuuuuujhbvvgg
B. Nazar
B. Nazar Vor 22 Stunden
0:13
Y L
Y L Vor Tag
Ezhel bizim zamankinin Ahmet kayasi oldu ...
Samet Tokacı
Samet Tokacı Vor Tag
2:03 murda??
savior ceze
savior ceze Vor 13 Stunden
ne murdası ?
Muhammet Aras
Muhammet Aras Vor Tag
Ezheli kaybettik arkadaslar
Erhan Genç
Erhan Genç Vor Tag
Kirasını ödeyemeyen Sercandan milyonluk parçalar. Kral yükselmeyi hakediyorsun. Umarım seni daha yükseklerde görürüz. Kralsın.
Mehmet Salih Fidan
Mehmet Salih Fidan Vor Tag
👏👏👏
Rap Dünyası
Rap Dünyası Vor Tag
*"Hayatı, size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın."*
Zehra Cetinkaya Aldanmaz
Zehra Cetinkaya Aldanmaz Vor Tag
ABİ İNG COSMUS
Lars Valentin
Lars Valentin Vor Tag
So nice that you speak German 😍😍😍
Onur Baş
Onur Baş Vor Tag
sjsjsj
Know No Name
Know No Name Vor Tag
Zu krass
enes cihat tosun
enes cihat tosun Vor Tag
Ezhel artık farklı bir seviyede yaptığı işlerle.5 yıla tüm dünyada tanınan en ünlü rapçilerden olacak bir potansiyeli var. Ingilizce rap yapması da kesinlikle guzel bir tercih bu seviyeden sonra tanınırlık ve üzerine koyabilmesi için ingilizce bir eser gerekiyordu. Bu arada kalite her zman üst düzey eserlerinde bu başka bir konu. Piyasadaki rapçiler içerisinde gerçek sanatçı diyebileceğimiz nadir yetenekte bir üretici. Müzikal kısmı enstrümanlara olan vukufiyet üst dűzey. Tebrikler...
Ev Yapımı
Ev Yapımı Vor Tag
Artık hiçbirşey aynı değil
Bay İntrocu
Bay İntrocu Vor Tag
helal abee
Bay İntrocu
Bay İntrocu Vor Tag
yeee
Çağdaş Göze
Çağdaş Göze Vor Tag
Türkiye de dinlenmiyodu bi ara
Yahya `
Yahya ` Vor Tag
Ais ezhele selam olsun😔..
Buz Küresi
Buz Küresi Vor Tag
Demetevler den selam
Şahin Özer
Şahin Özer Vor Tag
Ezhel'in Türkçe Söylediği bölümü daha çok sevdim diyenler ama her ne yaparsa yapsın adam rap'in içinden geçiyor
Aygül Özmen
Aygül Özmen Vor Tag
1 haftadır şarkıyı dinliyorum 😳
Nilda Bolat
Nilda Bolat Vor Tag
Çok güzel şarkı
Furkan efe Can
Furkan efe Can Vor Tag
Bu memleketten çıkan en başarılı keş 👏🏻
Allen Roden
Allen Roden Vor Tag
nası bi nakarat bu yavsaklar müptezel ettiniz beni
dizi bang
dizi bang Vor Tag
Bazı arkadaşlar autotune linç atmışlar ama bence bir şarkının süsü gibidir fazlası kötü ama kıvamında olunca ıyi olur ezhel azaltmaya başlamış ıyi oluyor
Tuğçe Parlar
Tuğçe Parlar Vor Tag
Kafa dagitmalik (:
Efe Kaptan
Efe Kaptan Vor Tag
devam ezhel
E H
E H Vor Tag
German radio station WDRCosmo brought me here
ÖmerFarukKıvrak /_\
ÖmerFarukKıvrak /_\ Vor Tag
Ais Ezhel ??
Yasemin Berberoglu
Yasemin Berberoglu Vor Tag
DÜNYADA Kİ EN İYİ RAPÇİSİN Ankaralı
Deniz Öner
Deniz Öner Vor Tag
DEMETEVLER 406.CADDEDEN SELAMLARRRRRRRRR🤘🤘🤘🤘
yigit abut
yigit abut Vor Tag
neden sözler anlamsız biliyonuzmu çünkü zeynep cover yapmasın diye xd
İsmail Tulum
İsmail Tulum Vor Tag
deliiii fişek parçaa
Hakan Can Alpdoğan
Hakan Can Alpdoğan Vor Tag
abi spotide 1 milyarı geçmişsin, hayırlı olsun reis, gurur.
Yusuf Tuna DOĞAN
Yusuf Tuna DOĞAN Vor Tag
Şehrimin Tadı zamanına dönmek istiyorum...
isim ne yeniyo mu
isim ne yeniyo mu Vor Tag
Şehrimin tadı zamanı daha kanserdi
Kaan Demirci
Kaan Demirci Vor Tag
Bi b0k anladıysam Arap öliyim. Şimdi İngilizce konuşurken türkçe'ye geçip fransızca devam edip almanca söyleyip bize Rusça lan bu şarkımı diyor yoksa benmi çok malım
kello superman
kello superman Vor Tag
Ezhelll büyüksünnn
Barış Koyuncu
Barış Koyuncu Vor Tag
Demet eller cebe Tek söz
Barış Koyuncu
Barış Koyuncu Vor Tag
Bu şarkı efsane olmuş Like atsan sevinirim kanka ☺😊😀😢
Rakım6
Rakım6 Vor Tag
Arkadaşlar kendi halimizde bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.Kanalımızı dinleyip destek olursanız seviniriz.Rap'le kalın..
Live Stream Music Türkiye
Live Stream Music Türkiye Vor Tag
çekirdek çitler gibi şarkı çıkartıyor aq
S Shn
S Shn Vor Tag
Bester Mann der Kelvyn 🏆
LUNA - Verlierer (Official Video)
2:15
Rest In Peace, Uncle Phil
4:25
Will Smith
Aufrufe 403 Tsd.
TASSEN - Das Drehbuch
1:04
58products
Aufrufe 38 Tsd.
Ezhel - Benim Derdim (Live) | ROUNDS | Vevo
04:48
Eminem - Till I Collapse [HD]
04:59
msvogue23
Aufrufe 561 Mio.
Gentleman X Ezhel - Superior (Live) | The Circle° Sessions
04:27
LUNA - Verlierer (Official Video)
2:15
Rest In Peace, Uncle Phil
4:25
Will Smith
Aufrufe 403 Tsd.
TASSEN - Das Drehbuch
1:04
58products
Aufrufe 38 Tsd.
Happy Xmas (War Is Over)
4:15
Celine Dion - Topic
Aufrufe 318 Tsd.