Revealing My NEW HAIR To My Roommates!!! *dying my hair cause quarantine

  Aufrufe 1,012,158

AlishaMarie

AlishaMarie

Vor 8 Tage

guys..i did a thing.. I dyed my hair!! Here is me revealing my new hair to my roommates and niki lol. I think my roommates hate it or think its a prank haha anyone else dying their hair in quarantine?? xo -alisha marie
BUY MY MERCH: shopalishamarie.com/
Vlog: deshow.info

Instagram: @Alisha
Twitter: @AlishaMarie
Snapchat: LidaLu11

PRETTY BASIC PODCAST
Apple Podcasts: apple.co/2Pgp7jV
Stitcher: bit.ly/2PTkJEw
TuneIn: bit.ly/2EK2Ruv
Spotify: spoti.fi/2PTBwHz
RSS: bit.ly/2O4nMYE

**IF YOU'RE READING THIS** comment "bangs"

Business: alishamarie@mattermediagroup.com

KOMMENTARE
AlishaMarie
AlishaMarie Vor 7 Tage
i did a thing.... a very bad thing.... hahah ok im still freaking out about this guys!!!! If you could dye your hair any color what would it be?? xo -Alisha
Sophie Watt
Sophie Watt Vor 5 Stunden
It looks fantastic!!!
Caramel Popcorn
Caramel Popcorn Vor 4 Tage
AlishaMarie it looookkkksss sooooo frickennn gooodd and idk what i would dye it
Konoha Miyagi
Konoha Miyagi Vor 4 Tage
Hi
BrieAnna Puryear
BrieAnna Puryear Vor 4 Tage
Pink, purple, or blond ombre ish
Diana Ramirez
Diana Ramirez Vor 4 Tage
@Sophia Albert me to blue couse blue is so cute
Ryleigh Slone
Ryleigh Slone Vor 53 Minuten
You look extra tan with the brown hair! You look so pretty!
juvieqt
juvieqt Vor Stunde
Bangs
Arguinmera
Arguinmera Vor Stunde
I've been watching your videos for soooo long. Even when you were still brunette so I'm actually not as shocked haha. You look beautiful though! I love it!!!
mariii sznnn xx2
mariii sznnn xx2 Vor Stunde
i’d def dye it ash blonde
Joelle Rios
Joelle Rios Vor 3 Stunden
When she was counting down at the hair salon 💇‍♀️ and said 5 4 3 2 at 2 an add came up
Petra Elek
Petra Elek Vor 4 Stunden
OMG I love youre hair so fucking muts!
Ali Lokinger
Ali Lokinger Vor 10 Stunden
SO GORGEOUS OH MY GOD
Jovanna Melgoza
Jovanna Melgoza Vor 10 Stunden
Definitely would die mine red!!
Lupe LLerenas
Lupe LLerenas Vor 11 Stunden
OKAYYYYYYY BACK TO OLD OLD Alisha lol Like OG apartment Alisha
Maddie 72
Maddie 72 Vor 11 Stunden
I loveeee it! It makes her look like an insta baddie 😆
Neda Svrakic
Neda Svrakic Vor 12 Stunden
i loooooove it!!!
Holly Marie
Holly Marie Vor 12 Stunden
GIRL I actually LOVEEEEEE it so much!!!! U look absolutely incredible!!!!!!!! Like WOWOWOWOWOWOWOWWWWW
lex ortega
lex ortega Vor 13 Stunden
lovvvvved
oiuet souiu
oiuet souiu Vor 14 Stunden
Anyone else get an add when she was counting down....talk about timing aha😂🤦
SKYY LOVE
SKYY LOVE Vor 14 Stunden
*13:16** YASSS GIRL, talk yo shit* 😂🤘🏾
oiuet souiu
oiuet souiu Vor 14 Stunden
You look 10 years older
SKYY LOVE
SKYY LOVE Vor 14 Stunden
*you don’t seem 100% like yourself in this video... i hope you know you’re loved* 🦋
Heidi Rosengren
Heidi Rosengren Vor 15 Stunden
Rn I wanna dye my hair purple
Anna Katherine
Anna Katherine Vor 16 Stunden
I have blue hair so blue
Esy Vargas
Esy Vargas Vor 17 Stunden
I LOOOVVEEE ITTT!!! 🔥 🔥🔥
Zoey Marin
Zoey Marin Vor 17 Stunden
Bernet
Ivy Huerta
Ivy Huerta Vor 17 Stunden
I need this hair color in my life
Katlyn Snapp
Katlyn Snapp Vor 18 Stunden
Aye shoutout to us who have been here since the first time she was brunette lol
Lauren Telesmanic
Lauren Telesmanic Vor 18 Stunden
this is my favorite hair style/cut you’ve ever had!!!!!
Avery Eaton
Avery Eaton Vor 18 Stunden
if i could dye my hair one color it would be purple
ridwan ahmed
ridwan ahmed Vor 18 Stunden
5:23 I was literally just looking at the cupcakes while they were looking at extensions lmao 😂
Inês Alexandre
Inês Alexandre Vor 19 Stunden
You look SO MUCH BETTER IN BRUNNETE!
you are rayt Rc
you are rayt Rc Vor 19 Stunden
Make your hair blond
Jillian Dykes
Jillian Dykes Vor 19 Stunden
blonde
Jailee Bye
Jailee Bye Vor 19 Stunden
Bangs
Karissa Piro
Karissa Piro Vor 20 Stunden
You need to change your profile pic lol you ain’t blonde 😂
Emili Vucinic
Emili Vucinic Vor 22 Stunden
You look 10 years older
Isabella Buschbeck
Isabella Buschbeck Vor 22 Stunden
you guys should do a sleepover video where you all stay in one persons room
Imriya Shaul
Imriya Shaul Vor Tag
You look sooo amazing
Morgan Haidner
Morgan Haidner Vor Tag
I would do pink hightlights
Farhad Ali
Farhad Ali Vor Tag
you should recreate one of your old videos with this hair
Alejandra Schaaf
Alejandra Schaaf Vor Tag
LOOOOOVE IT
Amina Kalimova
Amina Kalimova Vor Tag
😍😍
abc.
abc. Vor Tag
my jaw DROPPED u look SO GOOD!!!!!!!!!
Sloxthx
Sloxthx Vor Tag
I’m thinking of going back to my natural hair colour but I’m scared incase I don’t like it😂
Carla Barragan
Carla Barragan Vor Tag
Ohmigosh I love love it 😍 😍😍😍, literally might not see this but I’m obsessed with it
Daphne Gsell
Daphne Gsell Vor Tag
Rewatching cause I’m bored as hell and hungover
Krista Mathew
Krista Mathew Vor Tag
did anyone else get an ad right at alisha's countdown lolll
dcoog anml
dcoog anml Vor Tag
Nikki's reaction is EVERYTHING.
Ivanna Salcido
Ivanna Salcido Vor Tag
I LOVEDDD ITTTT PLZ STAY BRUNETTE YOU LOOK GREAT ON BOTH BUT I LOVE THROWING IT BACK TO WHEN I SEARCHED FOR YOUR BACK TO SCHOOL 2015 DIYS
dcoog anml
dcoog anml Vor Tag
Go girl, it looks amazing
LIAH CORN
LIAH CORN Vor Tag
*i love you lida, and thats the comment*
Izhar Ahmed
Izhar Ahmed Vor Tag
On my God she looks amazing like omg!!!!!!!!!!!😲😲😲😝love the curls 😍
Renae Forward
Renae Forward Vor Tag
Alisha i cut my hair short because of you now you have gone long really
say say
say say Vor Tag
it's beautiful it suits you better you look so pretty 😍 !!
mia siddique
mia siddique Vor Tag
yes go off sis
mia siddique
mia siddique Vor Tag
i love itttt
Tee Jay
Tee Jay Vor Tag
I had major kim k vibes
Paolo Tobiano
Paolo Tobiano Vor Tag
Omg wait, I am watching this video for the 3rd time and just realized did Alisha get a new car?
Ava Wood
Ava Wood Vor Tag
I love your new hair! You look so beautiful! Work it girl ❤️❤️
sotuur aeei
sotuur aeei Vor Tag
Alisha: Ok so... the reveal my phone: bish put an ad here
Abby Cat
Abby Cat Vor Tag
Lol she said the reveal and an add came on :( XD (it was 15 secs long and I couldnt SKIP IT!!!! XD
sotuur aeei
sotuur aeei Vor Tag
I am changing a lot this summer. I am growing my hair out because right now I have a pixie cut and am finally getting my ears pierced
Ashley Gisselle
Ashley Gisselle Vor Tag
Love it because it reminds me of you when I first started watching your channel! And I thought blonde would of been a shorter phase hahaha
JHEM ANN
JHEM ANN Vor Tag
mvp.. golden brown
Agar Kanera
Agar Kanera Vor Tag
"She likes it but I'm still like 'you hAte it' Lol iconic sibling moment right there y'all 😂
Daphne Gsell
Daphne Gsell Vor Tag
Literally!
makenzie lehmann
makenzie lehmann Vor Tag
Please do back to school videos like diy school supplies because I am bored
Sienna
Sienna Vor Tag
Go girl, it looks amazing
Bunny love molly wolly
Bunny love molly wolly Vor Tag
she said 5,4,3,2, and then it went to an ad.
Zelmira Cholevova
Zelmira Cholevova Vor Tag
Exhibicionism.
charlotte jolee
charlotte jolee Vor Tag
I like itt💗! I feel like it should make her look older but she personally looks younger to me because it reminds me of young alisha
mila
mila Vor Tag
so much better girlll wowww what a glow up
Sheila MacDougall
Sheila MacDougall Vor Tag
it looks amazing
Liyah galaxcia
Liyah galaxcia Vor Tag
me: hmmm lets watch some of alisha marie omg...shook a few moments later OMG HOW THE HECK DID SHE GET SO MANY SUBSCRIBERS wow i really do need to watch her more
HSC Love
HSC Love Vor Tag
I don’t think I would dye my hair
Ashley Michelle
Ashley Michelle Vor Tag
omg she looks like the old alisha marie, the NOSTALGIA
Lonely Poatato
Lonely Poatato Vor Tag
When i first look at the thumbnail i thought u looked like SLURP from tiktok! LOL Hope u r having a nice day
Kelly Howland
Kelly Howland Vor Tag
Love it! Love the length!!
Georgia McCraken
Georgia McCraken Vor Tag
I am changing a lot this summer. I am growing my hair out because right now I have a pixie cut and am finally getting my ears pierced
Clare Miceli
Clare Miceli Vor Tag
ginger or blonde
Paisley Yau
Paisley Yau Vor Tag
its beautiful!!!
Kim Mercer
Kim Mercer Vor Tag
Lovesss the new hair
Saul Villa
Saul Villa Vor Tag
Oh i will dye it pink in the Botome
Jess Mess
Jess Mess Vor Tag
I just died my hair yesterday lol 😂
Larissa Cui
Larissa Cui Vor Tag
purple grey
sxnny_bxnny
sxnny_bxnny Vor Tag
DO THE PAUSE CHALLENGE AGAIN WITH ALL 4 OF YOU PLZ
Larissa Cui
Larissa Cui Vor Tag
lmao remi went blonde and alisha went brunette LOL
DYING MY HAIR BLONDE
11:37
emma chamberlain
Aufrufe 4,2 Mio.
DIY Challenge: Tie Dye!!  *roommate wars
10:31
AlishaMarie
Aufrufe 768 Tsd.
LAST TO LEAVE SLIME POOL WINS $10,000
10:50
Lexi Hensler
Aufrufe 1,8 Mio.
If Students Told the Truth...
06:13
AlishaMarie
Aufrufe 3,6 Mio.
Bay Yanlış 2. Bölüm
1:53:19
Bay Yanlış
Aufrufe 2,1 Mio.
Stadt, Tourette, Lachflash - Warum Tim sein Abitur geschafft hat?! mit Rezo
13:31
Gewitter im Kopf - Leben mit Tourette
Aufrufe 295 Tsd.
Wenn man Geld findet
8:10
eBay Kleinanzeigen – WG
Aufrufe 302 Tsd.