I was bored so I bought inflatable costumes for us

  Aufrufe 501,230

Naomi Jon

Vor 5 Monate

Will I ever find my prince?
_____
SUBSCRIBE TO MY CHANNEL HERE: bit.ly/2gBt8ud
INSTAGRAM: naomijon
SNAPCHAT: NaomijonSnap
TWITTER: bit.ly/2BdQtfU
- Werbung -
SHOP: www.unprofashional.com/
BUSINESS: Naomijon@gmx.de
______
lova yaaaa my lil broccoliiiis

KOMMENTARE
Naomi Jon
Naomi Jon Vor 5 Monate
Comment if you are the prince of my dreams and wanna marry the dinosaur princess I am 🦖
Clementine Neumann
Clementine Neumann Vor Monat
Naomi Jon hell yeah, imma hold your small arms and put a ring on it
Marina Moonberry
Marina Moonberry Vor 4 Monate
🦖🦕🦖
Chim Chim
Chim Chim Vor 4 Monate
The army dinosaur princess of your dreams 🦖
Het meisje met het rode haar
Het meisje met het rode haar Vor 4 Monate
Can it be a princess though?
Kirishima.Bakugo_07
Kirishima.Bakugo_07 Vor 5 Monate
Naomi Jon yes
mrsxkarma
mrsxkarma Vor 2 Tage
I think these are already her own lashes 😍 and we never even knew 😅
Gemini Gold
Gemini Gold Vor 4 Tage
Can you imagine my confusion because this is the first video of this channel that I I watch?
somebody that I used to know
somebody that I used to know Vor 6 Tage
when he said “are you the love of my life” he sounded a bit like Forrest Gump just me okay
suga rsye
suga rsye Vor 12 Tage
sounds weird but I'm just gonna say it... I like the shape of your ear
Fio x
Fio x Vor 12 Tage
Am I the only one hoping that someone rings the doorbell and one of them have to open the door hahaha
Kuki
Kuki Vor 13 Tage
7:33 the "beep"😂its always gets me it cute❤
Judy Pineda
Judy Pineda Vor 18 Tage
I subscribed because of this hilarious video lol
Kelsey Schmelsey
Kelsey Schmelsey Vor Monat
was waiting for the bidness walk in that t-rex
Patricia warrior
Patricia warrior Vor Monat
OMG I'm literally laugh-couphing right now!?!😂
TantalumRocks
TantalumRocks Vor Monat
Thank you for going to the park for us! It was so funny!
Gunamrit Arora
Gunamrit Arora Vor Monat
she gave him cpr I can't stop laughing haalpp
Charlotte Si
Charlotte Si Vor 2 Monate
This is fucking hiliarous!!
Joanna Hernandez Herrick
Joanna Hernandez Herrick Vor 2 Monate
I can always count on Naomi's videos to put a smile on my face on days like today when I'm not in a good state of mind
Jocelyn Maturano
Jocelyn Maturano Vor 2 Monate
Giving me Jenna and Juliennnnn vibez. I love it here 🥦✨💖
snwt
snwt Vor 2 Monate
It just hit me that I wouldn't even bat an eyelid if I saw a dinosaur in the Tiergarten aka the random park in Berlin.
TamaraKyra
TamaraKyra Vor 2 Monate
This is such a chaotic video
Dutch Vanderlin
Dutch Vanderlin Vor 2 Monate
Red dead redemption 3
Sabrina Hawk
Sabrina Hawk Vor 2 Monate
When Vincent squated during the dance montage I fookin lost it 😂
Angel El Diablo
Angel El Diablo Vor 2 Monate
What’s the backround music here called? 11:11 it sounds really nice
Twig Woman
Twig Woman Vor 2 Monate
You guys rock .....love it
Faten Afandi
Faten Afandi Vor 2 Monate
why do you look sad at the outro of the video? im not used to seeing you not hyped.
a jacket with an asshole at both ends
a jacket with an asshole at both ends Vor 2 Monate
When Vincent did that SQUAT though, I friggin lost it!!
Jasmine S
Jasmine S Vor 2 Monate
I love that yall did the little black and white film
Claudia Marina Vargiu
Claudia Marina Vargiu Vor 2 Monate
I almost spat a lung while laughing when you farted 🤣🤣🤣
Kiki
Kiki Vor 3 Monate
You live in Berlin? :o I wonder how my life would have been now if i still lived in Berlin... I miss itbso much :(
Zou Nita
Zou Nita Vor 3 Monate
2:31 W I D E N A O M I
Maria Salo
Maria Salo Vor 3 Monate
Damn that dinosour walk was lit
Lucas Fonseca
Lucas Fonseca Vor 3 Monate
I'm in love with Vincent
Ashleigh Fitzjohn
Ashleigh Fitzjohn Vor 3 Monate
i was eating my doritos at 4am this morning and i ordered an inflatable T-rex costume and ive never been this excited
Brittany Nicole
Brittany Nicole Vor 3 Monate
does anyone know where her pink plaid skort is from?
Michelle D.
Michelle D. Vor 3 Monate
Ist das nicht im Trepi?
cruel bone
cruel bone Vor 3 Monate
You two make me laugh so damn much.
Dana Linke
Dana Linke Vor 3 Monate
Kann mir bitte jemand sagen woher ihre Hose ist?!?
Cattie Marine
Cattie Marine Vor 3 Monate
just, her wandering around despairingly while the penguin costume slowly inflated... my sides...
zombiecartel13
zombiecartel13 Vor 3 Monate
Brócoli
Elena Stennett
Elena Stennett Vor 3 Monate
This is just crack Like all of it
miss cake
miss cake Vor 3 Monate
the cats are thinking so... what´s going on here haha
Flower Kitten
Flower Kitten Vor 3 Monate
Please someone tell me the song from 6:34 to 6:38 💖😂😃
mccnlight
mccnlight Vor 3 Monate
this can be your funniest video everrr
Nadia S
Nadia S Vor 3 Monate
Literally waiting on my wisdom teeth extraction....LAUGHING hurts but i cant stop watching !!!!
ara
ara Vor 3 Monate
i want a friendship like this 😭😭😭
احلام عصام خظير
احلام عصام خظير Vor 3 Monate
I literally have been watching this video Thousand of time lol😁
amelia Wild
amelia Wild Vor 3 Monate
They do have that thigh gap tho
Mimi
Mimi Vor 3 Monate
Which white eyeliner do you use lovely lady?
Luiza lopes
Luiza lopes Vor 3 Monate
I've never laughed as hard as today!!
Morgan Taylor
Morgan Taylor Vor 3 Monate
Maaaaan she took out her tongue piercing rip
Laura Smith
Laura Smith Vor 3 Monate
When I say I am crying from laughing so hard, omg. 🤣🤣🤣
Chantel Labelle
Chantel Labelle Vor 3 Monate
The editing is hilarious
Jennyioable
Jennyioable Vor 3 Monate
Ich finds echt witzig, dass du das gebracht hast - in DE traut sich ja kaum einer, so ne Schwachsinnskacke abzuziehen, das machen ja sonst eher die Amis :D selbst in Berlin ist das schon echt seltsam, aber stark :D
Lucy
Lucy Vor 3 Monate
what kind of White Eyeliner do you use ?
Rosie Oliver
Rosie Oliver Vor 3 Monate
Ur skirt is beautiful
Dina Depoorter
Dina Depoorter Vor 3 Monate
I have never laughed that much about a yt video thiss made my ddaayy
Mariale Hita uwu
Mariale Hita uwu Vor 4 Monate
Omg LOO
Ichigohime
Ichigohime Vor 4 Monate
Guys, u cured my depression
Ez McIvor
Ez McIvor Vor 4 Monate
Yes, I'm late, I love your videos Naomi - they bring joy to my day and this is kinda irrelevant but my friend Sas has that exACT DINO COSTUME, I'M-
Anna Uhráková
Anna Uhráková Vor 4 Monate
Me watching it right at 7 am
FeathersOfFathers
FeathersOfFathers Vor 4 Monate
IM DYING
nel *
nel * Vor 4 Monate
Wow the „Theater-Szene“ was so impressing and emotional 😂❤️
Steve
Steve Vor 4 Monate
this is pointlessly entertaining...... what???
Amelia French
Amelia French Vor 4 Monate
The editing on your videos are fucking hilarious
abbi
abbi Vor 4 Monate
5:43 MADE ME WANNA BUY THE COSTUME SO BAD UGHHHH
Louisa Hüllstrunk
Louisa Hüllstrunk Vor 4 Monate
Lachflash übers ganze Video😂
Gita Dsw
Gita Dsw Vor 4 Monate
5:43 i laughed so hard 🤣🤣
Lina Schütte
Lina Schütte Vor 4 Monate
omg this video is PURE COMERDY
valorie stewart
valorie stewart Vor 4 Monate
This video made me cry like 3 times it is so ridiculously funny I cant😂😂😂😂😂😂😂
foolish principalitee
foolish principalitee Vor 4 Monate
It’s wild how you go from sounding like a normal girl in english to the most Berliner sounding chick in the world when you switch to german
SimoneyCat
SimoneyCat Vor 4 Monate
This literally made me laugh so much. Thanks Naomi, your videos really brighten my day!
Grace Nílaoighre
Grace Nílaoighre Vor 4 Monate
I watched this while rolling out the knots in my muscles while screaming :D
FeminisK
FeminisK Vor 4 Monate
JAJAJAJAJAJJAJAAJAJJAJA
Guadalupe Juarez
Guadalupe Juarez Vor 4 Monate
😂😂😂😂😂😂😂😂
shit down
shit down Vor 4 Monate
This is probably the video that made me laugh the most of all times
BTS Jk
BTS Jk Vor 4 Monate
Where did you get the skirt I need to know🥺
Mary S
Mary S Vor 4 Monate
I don't know why is that I think Vincent is from Colombia.
Ky Cap
Ky Cap Vor 4 Monate
So funny
Lady in Red
Lady in Red Vor 4 Monate
The dinosaur is perfect at times like this xD social DISTANCing and face covered without afford xD
Marieke Royal
Marieke Royal Vor 4 Monate
Hahahahahhaha I cant 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤
Catalina Retamal
Catalina Retamal Vor 4 Monate
2:33 roblox walk
Huda Essa
Huda Essa Vor 4 Monate
No ones gonna talk about how beautiful she looks in the first shot
nina moller
nina moller Vor 4 Monate
Wer kommt alles aus Österreich, Deutschland oder Schweiz?😅👍🏻😊
Lea Hannah
Lea Hannah Vor 4 Monate
My cats name are nachos and burritos I found the tacos!! 😂😂
Sunny Down South
Sunny Down South Vor 4 Monate
“No I’m living in my own fart” 💨 😂🤣😅
Sunny Down South
Sunny Down South Vor 4 Monate
Haha 😂
miss M
miss M Vor 4 Monate
Your videos always make me laugh💓
A n g e l
A n g e l Vor 4 Monate
Her makeup is flawless as always.
Celeste Hayes-Rodrigues
Celeste Hayes-Rodrigues Vor 4 Monate
You're 23, a year younger than me?! Hard to believe because you 're doing life so well!!! lol
Ju
Ju Vor 4 Monate
Im laughing so haaaard, NAOMIIII HAHAHAHAHAHA
Lena Maliczenko
Lena Maliczenko Vor 4 Monate
The first costume gave me the monopoly guy or the pringles guy vibes
Nicole Heimann
Nicole Heimann Vor 4 Monate
perfect corona dress :D 🐊
Mya Green
Mya Green Vor 4 Monate
You two are literally the funniest best cutest couple ever ever ever 😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️
Tieke van Roij
Tieke van Roij Vor 4 Monate
I have never laughed so hard hahahhaah
erxnfxe
erxnfxe Vor 4 Monate
this looks so fucking stupid i want it so bad lmao
Lauren Fields
Lauren Fields Vor 4 Monate
Where did you get your white eyeliner?
mcmeow87
mcmeow87 Vor 4 Monate
Hahahahahahahaha this is the best! 😂😂😂 also I officially can not watch any of your videos now without saying “tresh” at the start 😂😂
Het meisje met het rode haar
Het meisje met het rode haar Vor 4 Monate
Can we please take a minute to appreciate the colour of the chair in the beginning of the video, seriously made my day
Sarah
Sarah Vor 4 Monate
I laughed so much😂😂
Cynita
Cynita Vor 4 Monate
The content I didn't know I needed
be Miles
be Miles Vor 4 Monate
U guys are so funny you made my day 😊😘✌
the girl with the sun in her head
the girl with the sun in her head Vor 4 Monate
hand schoeeeee the one time you can say my favorite (one of) german words and you say GLOVE NOO
fluffy and me
fluffy and me Vor 4 Monate
This is what’s going in my mind on math class...
giving each other intense makeovers
13:28
Naomi Jon
Aufrufe 825 Tsd.
die ärzte - HELL (Album-Unboxing)
1:38
bademeisterTV
Aufrufe 160 Tsd.
ordering the weirdest cat products from wish
17:48
I tried At-Home Spa products from Amazon
17:03
Dressing like Disney princesses in 2020
16:23
die ärzte - HELL (Album-Unboxing)
1:38
bademeisterTV
Aufrufe 160 Tsd.
Ich hab meinen Führerschein wieder
4:27
InscopeLifestyle
Aufrufe 810 Tsd.